Чай №1 у світі*

10 Commitments For The Future
Чай №1 у світі*
Історія чаю Lipton 

Засновник марки Lipton, Сер Томас Ліптон, зробив чай популярним і доступним напоєм. Його лозунг: «Прямо з чайної плантації до заварного чайника» – не просто голосні слова! 
У 1890 році Сер Томас Ліптон придбав землю на Цейлоні і став першим чайним плантатором-виробником, що особисто відслідковував шлях чаю від перших паростків до його продажу в магазині. 
Завдяки старанням і таланту засновника компанії, у чаю з’явилася індивідуальна картонна упаковка, почалося масове виробництво чайних пакетиків, і навіть 120 років потому Lipton Yellow Label Tea залишається фаворитом серед справжніх шанувальників чаю. 



Смак
На смак і аромат чаю впливає багато факторів – від якості грунту, кількості опадів та віку чайного куща до нюансів обробки чайних листочків. Ось чому процес купажування Lipton Yellow Label Tea контролює група професійних дегустаторів, або ж тітестерів. А щоб споживач міг відчути всю повноту смаку фруктових чаїв, спеціалісти Lipton випустили пакетики-пірамідки, що забезпечують краще заварювання завдяки вільному простору всередині пірамідки. 



Якість

Чай для Lipton Yellow Label Tea вирощується на власних плантаціях у Кенії, Індії та Індонезії, де з чайних кущів збирають по два найбільш ніжні верхні листочки і бруньки, які одразу після збору піддаються технологічній обробці, що базується на вікових традиціях і сучасних біохімічних знаннях. Співробітники дослідницької лабораторії чаю Lipton проводять велику кількість наукових досліджень, що дозволяють розробляти нові та вдосконалювати уже наявні методи вирощування, збору та обробки чаю, а на сучасних  фабриках для фасування чаю Lipton Yellow Label проходить багаторівневу перевірку якості. 



Екологія 
Якісний чай росте на родючих грунтах у районах зі сприятливим екологічим становищем, наприклад, у Південній Африці. Там розташовані плантації Lipton Yellow Label Tea, в яких є сертифікат Об’єднання з захисту тропічних лісів. Ця організація веде постійну роботу над підтримкою родючості грунтів, захистом природних територій і висадкою лісів. При цьому компанія Unilever також слідкує за тим, аби діяльність її плантацій була надекологічною та базпечною для навколишнього середовища. 



*За даними Євромонітор Інтернешнл; всі канали роздрібної торгівлі, включаючи прямі продажі, згідно з використовуваною Євромонітор Інтернешнл класифікацією міжнародної назви бренду; загальна вартість продажів за відпускною роздрібною ціною; на основі даних 2010 року.

TOP